Pro Engine Ultra

Kdo jezdí autem, ten pochopitelně ví, že mezi jedny z hlavních parametrů, na které se hledí při výběru, jsou jízdní vlastnost spojené s výkonem, a dále je to také spotřeba. Obojí je spojeno primárně s motorizací vozu, ale obijí může být i ovlivněno. A to pomocí různých produktů, které jsou na současném trhu k dostání. Jedním z takových je i Pro Engine Ultra, na jehož recenzi se aktuálně podíváme společně.

Co je to Pro Engine Ultra?

Jedná se o produkt, který by měl podle výrobce pomoci motoristům v tom, aby jejich auto nejenom lépe jelo, ale aby mělo také nižší spotřebu. Určitě se nejedná o žádný technický nebo jiný doplněk, jelikož se jedná o výrobek, který je dodáván v tekutém stavu a o kterém je možné říci, že se jedná o zajímavou kombinaci minerálních a dalších přídatných látek, které se pozitivně umí podepsat na daných vlastnostech motoru.

Pokud bychom se měli podívat na detailní složení, ta vás bohužel zklameme. To neuvádí ani výrobce, a odkazuje se přitom na to, že jde o tajnou recepturu, kterou z pochopitelných důvodů nechce vyzradit konkurenci. Dodává však, že celá substance je založena na principu molekul GP.

Jaká hlavní pozitiva přináší?

O co se jedná, tedy víme. Nyní se podívejme také na to, jaký hlavní pozitiva dokáže Pro Engine Ultra přinášet. Tedy na to, co by měl tento pro mnohé inovativní produkt přinést, pokud se bude pravidelně používat. Když se podíváme na to hlavní, ta jenom zopakujeme to, že hlavní pozitiva jsou spojena primárně se zvýšením výkonu vozu a také se snížením jeho spotřeby. To se hodí jak tam, kde se jezdí dlouho a daleko, tak i u těch lidí, kteří jezdí spíše méně. Nejsou to ale jediné pozitivní vlastnosti, se kterými přichází. Když se podíváme na výčet těch dalších, patří sem:

  • Regenerace celého palivového systému
  • Prodloužení životnosti motoru
  • Odstranění nánosů a nečistot ze spalovacích komor

V praxi tak mluvíme nejenom o obecném zlepšení jízdních vlastností, ale i o zlepšení technického stavu vozu. U nových aut tak může fungovat jako velmi dobrá prevence, zatímco u starších vozidel mluvíme o tom, že může zlepšit jejich vlastnosti a prodloužit jejich životnost.

Jaká jsou konkrétní čísla?

O nich musíme říci, že jsou skutečně úchvatná. Výrobce totiž uvádí celkem jasné unikátní argumenty, kterých však bylo pravděpodobně dosaženo v laboratorních podmínkách. K tomu je třeba přihlédnout, stejně jako je dobré přihlédnout i k tomu, u jakého vozu s jakým stářím se rozhodnete tento produkt. A co tedy nabídne z pohledu výrobce? Je to:

  • Zvýšení účinnosti motoru o 67 procent
  • Snížení spotřeby paliva 17 procent
  • Snížení tření o 99 procent

Toho všeho by mělo být dosaženo právě díky inovativnímu složení, a to díky inteligentním molekulám GP. Ty působí ve všech částech celého palivového systému, a to včetně části nejdůležitější, kterou je motor.

Pro Engine Ultra je dobrým pomocníkem i na studené starty

Stále zde zmiňujeme hlavně lepší účinnost a výkon, s přihlédnutím k nízké spotřebě. Na co naše recenze produktu Pro Engine Ultra také nesmí zapomínat, to je rozhodně i fakt, že umí pomoci při takzvaných studených startech. Největší problémy nastávají hlavně v zimě, a to pokud teploty klesají třeba i od 20 stupňů Celsia. To není nic výjimečného, že se automobil startuje až na několikátý pokus.

Nejenom, že by měl Pro Engine Ultra zlepšit toto samotné startování, ale měl by přinášet také celkovou ochranu motoru. Při každém startu, a při studeném zvlášť, ještě není využíváno tolik oleje, kolik by bylo potřeba. Vlivem toho se může motor začít podstatně opotřebovávat. Díky tomuto produktu a jeho inovativního složení jsou studené starty pro motor bezpečné, jelikož inovativní formule zajistí, že mazání bude takové, jaké by mělo být, a to než dojde ke klasickému využití motorového oleje.

Tato recenze by vás mohla zajímat:  Dedra aviváž

Aplikace je jednoduchá

Jak bylo již několikrát zmíněno, Pro Engine Ultra je produktem v tekutém stavu, což znamená, že jeho použití je také velmi jednoduché. Na rozdíl od různých technických doplňků a jiných úprav není nutné používat jakékoliv nářadí, ani otevírat kapotu. Jediné, co je třeba otevřít, je víčko nádrže. Právě tudy se produkt aplikuje do vozu. Dojde k jeho nalití. To má svá pravidla, která sice vypadají složitěji, ale má to dvé výhody. Po dobu 10 000 kilometrů se nemusíte starat o jakékoliv další dolévání, jako je tomu u mnohých jiných aditiv.

Jak se Pro Engine Ultra používá?

Kam konkrétně se tento produkt lije, je celkem jasné. Jaké je ale jeho přesné dávkování a jak a kdy aplikovat? To by se mohlo shrnout do tří jednotlivých kroků, které uvádí i samotný návod, který je samozřejmou součástí tohoto produktu. Pokud ho máte, je třeba:

  • Dojet nádrž vašeho vozu téměř na samotné dno
  • Nalít veškerý obsah Pro Engine Ultra
  • Ihned natankovat plnou nádrž

V praxi je tedy vhodné jezdit do doby, než dá kontrolka signál k tomu, že ve voze zůstává jenom pár litrů paliva. S rozsvícenou kontrolkou je obvykle možné ještě ujet minimálně 50 kilometrů. Tolik nemusí být třeba, ale pár desítek určitě ujeďte a poté zamiřte k čerpací stanici. Zde zastavte, otevřete nádrž a Pro Engine Ultra nalijte do otvoru. Poté vezměte tankovací pistoli a již můžete načerpat veškeré palivo, dokud nebude nádrž plná.

Tím máte aplikaci hotovou a v následujících měsících se rozhodně nemusíte o nic starat. To proto, že tento produkt není nutné znovu dolívat po každém tankování. Jeho životnost v palivovém systému je celých 10 000 kilometrů. Teprve až když je ujedete je třeba daný postup opakovat. U některých tak mluvíme o frekvenci, kdy Pro Engine Ultra kupují a dolívají třeba jenom jednou ročně.

Jaká je cena?

I tu je třeba znát, jelikož bez ní by naše recenze nebyla kompletní. Nutné je rozlišovat to, zda se mluví o ceně klasické, nebo zlevněné. Ta klasická je poměrně vysoká, jelikož v takovým případě se mluví o částce 1 990 korun českých za jedno balení. Mnohé dost možná překvapí, že dané balení rozhodně není nijak velké, jelikož konkrétně váží jenom 1500 mg.

Ne vždy je nutné platit plnou cenu, jelikož narazit lze na různé slevové akce, díky kterým je možné ušetřit i částku okolo 1 200 korun českých. A to v praxi znamená, že cena může být 790 Kč. Vzhledem k tomu, že je to částka určená na jízdu po dobu 10 000 kilometrů, je to celkem příznivá suma.

Jaké je hodnocení těch co ho používají?

Ti se mohou dělit na několik skupin. První jsou ti, kteří tvrdí, že produkt skutečně funguje tak, jak udává výrobce a hned po prvním otočení klíčkem bylo cítit rapidní zlepšení po všech směrech. Takové recenze a hodnocení však doporučíme brát spíše s nadhledem. Ne vždy se jedná o pravdu.

Potom je tu druhá skupina lidí, kteří říkají, že jim Pro Engine Ultra lehce pomohl v tom, že motor má lepší chod a spotřeba se celkem ustálila. Zároveň ale dodávají, že se jedná o výsledek, který je spojený i s jinými aditivy, které používali. Určitý efekt zde tedy je, ale v porovnání s konkurencí se o zázrak nejedná. Spíše o podobný produkt. Na tuto stranu se přikláníme i my.

Poslední skupinou jsou lidé, kteří mají zkušenosti s tím, že jim Pro Engine Ultra nijak nepomohl. Po použití nepozorovali žádné účinky, a pokud ano, tak spíše negativní. Objevit se ta mohou i rekce, že může tento produkt dokonce i zničit motor. Nakolik je to pravdivá věc, to nedokážeme posoudit. Každopádně platí, že roli může hrát mnoho dalších věcí, jako je třeba i případné špatné dávkování.

Pro Engine Ultra
4.6 (92%)
celkem 5 hodnocení

Zapojte se do diskuze, máte vlastní zkušenost?

  1. Milan Frouz napsal:

    Dobrý den, prosím o srozumitelný návod na použití prodlužuje ultra. Jediné co jsem se dočetl je, že je třeba aplikaci provést trikrat (a potom, že to vydrží až 10000 km), ale po kolika km provést 1.,2. a 3. to jsem se nikde nedocetl. Děkuji Frouz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *