Dobírka stále patří mezi nejpoužívanější způsoby plateb při nakupování na internetu, existuje ale řada dalších online platebních metod. Ty umožňují zpravidla rychlejší a pohodlnější placení, díky čemuž lze nakupovat online bez zbytečného čekání. Jaké možnosti placení můžete na internetu využít?…
Uzavřením kupní smlouvy ještě nemáte jako prodávající zcela vyhráno. Existují situace, kdy je zákazník oprávněn žádat vrácení peněz, jako by smlouva nikdy nevznikla. O jaké situace jde a jaké máte ze zákona vůči svým zákazníkům povinnosti?
Reklamuje zákazník boty, které si koupil o dvě čísla menší? Uplatňuje reklamaci po třech letech, jelikož zboží rozbalil teprve nedávno? A jste si jistí tím, kdy je možné reklamaci vyřídit „na místě“? Vše důležité o tom, kdy máte právo zamítnout reklamaci, se dočtete v našem článku.
Ochrana osobních údajů se v posledních měsících těší velkému zájmu. Důvodem je, že 25. května 2018 nabývá účinnosti obecné nařízení o ochraně osobních údajů (anglicky General Data Protection Regulation, tedy GDPR).
Ochrana před nekalými obchodními praktikami, právo na jasné uvedení ceny výrobku nebo právo na odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. To jsou jenom některé z výdobytků spotřebitelské politiky EU. V souvislosti s digitalizací prostředí spotřebitelů a s rostoucím počtem společností působících…
V současné době nejeden dodavatel zvyšuje ceny či jednostranně mění obchodní podmínky vážící se ke smlouvě o dodávce energií. To nezní jako příliš dobrá zpráva, ale na druhou stranu lze této situace využít pro odstoupení od nevýhodné smlouvy. Pokud dodavatel neoznámí změnu zákazníkovi…
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.Rozumím